Stringa stabdžių suportas? Blogai veikia rankinis stabdis? Suportų restauravimas padės išspręsti automobilio stabdžių problemą. Tvarkome BMW, Audi, Citroen, Ford, Honda ir kitų automobilių gamintojų suportus už patrauklią kainą. Savo automobilį remontuokite mūsų autoservisuose Vilniuje – Ateities g. 21A, Verkių g. 50, Savanorių pr. 178F.
✅ 6 mėnesių garantija
✅ Visų paslaugų draudimas
✅ Profesionalų darbas
Kaina nuo 35 Eur
Kas yra stabdžių suportas ir kam jo reikia?
Stabdžių suportas – tai mechanizmas spaudžiantis stabdžių kaladėles prie stabdžių disko ir stabdantis ratą, ir atvirkščiai – atlaisvinantis stabdžių kaladėles, kad ratas galėtų laisvai riedėti. Jei automobilis turi diskinius stabdžius priekinėje ir galinėje ašyse, jame bus keturi stabdžių suportai – du priekyje ir du gale.
Skaitykite: Stabdžių kaladėlių keitimas ir stabdžių diskų keitimas.
Nuo tinkamo suporto veikimo priklauso stabdžių sistemos efektyvumas, automobilio stabdymo kelias, o dėl to ir visų eismo dalyvių saugumas.
Stabdžių suportas
Kada suportui reikia remonto?
Geriausias gedimo indikatorius yra prastas automobilio riedėjimas, kai atrodo lyg stabdžių pedalas būtų visąlaik truputį paspaustas. Tokiu atveju automobiliui pavažiavus kurį laiką ir sustojus ratas, kurio stabdžių suportas užstrigęs, bus žymiai karštesnis už likusius automobilio ratus.
Taip pat jei keičiant stabdžių kaladėles pastebėjote (ar apie tai pasakė meistras autoservise), kad kaladėlės sudilusios nevienodai, reiškia jau prasidėjo suporto problemos. Pirmųjų gedimo požymių ignoravimas gali tapti disko sutrūkinėjimo ir visiško stabdžių neveikimo priežastimi.
Kartais apie užstrigusį suportą sužinome, kai vienas stabdžių diskas būna surūdijęs, o kitas tos pačios ašies stabdžių diskas būna normalios būklės. Surūdijusio disko pusėje stabdžių suportas dažniausiai būna užstrigęs, nuspaudus stabdžių padalą jis visiškai nestabdo.
Kai stabdžių suportas juda netolygiai, kaladėlė pilnai neatsitraukia nuo stabdžių disko: kaladėlė greitai dyla, stabdžių diskas kaista, dyla ir gali susikreivinti, perkaisti. Toks stabdžių suportas ne tik gadina stabdžių diskus, bet ir kelia grėsmę jūsų ir aplinkinių saugumui.
Jei gedimai dar tik prasidėjo, pakaks išardyti, išvalyti ir pakeisti gumines detales (remkomplektą), jeigu problema pažengusi – teks keisti ir stabdžių suporto stūmokliuką. Surenkamos detalės yra sutepamos specialiu stabdžių sistemos remonto tepalu. Kad ir kaip sudėtinga tai atrodytų, bet suportų restauravimas tai bus tikrai kelis kartus pigiau negu naujas suportas.
Suporto remontas
Galimos gedimo priežastys
Dažniausiai pasitaikančios stabdžių suportų gedimo priežastys yra susijusios su temperatūra, drėgme ir nusidėvėjimu.
Temperatūros svyravimai neigiamai veikia apsauginius gaubtus, o tai sukuria palankias sąlygas korozijai. Užstrigęs suportas gali būti stabdžių disko persikreipimo priežastis.
Drėgmė ir purvas trukdo laisvam stūmoklių judėjimui. Dėl šių nešvarumų taip pat sukeliama korozija, kuri žymiai padidina gedimo riziką. Taip nutinka, jei pažeidžiamas suporto stūmokliukų apsauginių gaubtų vientisumas.
Suporto guminių elementų įtrūkimai, nesandarumas, nusidėvėjimas ir deformacija dažnai sukelia stabdžių strigimą. Dėl neteisingo stabdžių kaladėlių montavimo, stabdžių sistemos remonto darbų, didelių apkrovų ar neatsargaus transporto priemonės eksploatavimo, suporto kreipiančiosios smeigės gali užstrigti, išlinkti.
Netinkamo stabdžių skysčio naudojimas. Jeigu jis pernelyg klampus, po stabdymo suporto stūmoklis negrįžta į pradinę padėtį. Be to, stūmokliai iš polimerinių ar kompozitinių medžiagų gali padidėti po susilietimo su netinkamu stabdžių skysčiu.
Suportų restauravimo ir remonto kaina:
1 | Suporto nuėmimas/pastatymas | Nuo 15 Eur |
2 | Suportų restauravimas (nuimto nuo automobilio) | Nuo 35 Eur |
3 | Suporto kreipiančiųjų profilaktika | Nuo 15 Eur |
Maloniai kviečiame Jus apsilankyti autoservisuose TOPTIS. Čia visuomet geros kainos ir aukščiausia kokybė!
Palikti atsiliepimą