Atsirado vibracija automobilyje? Pašaliniai garsai, bildesiai užkuriant arba užgesinant variklį? Sankabos pedalas kietesnis nei įprastai? Automobilis pajuda drebėdamas? Sunkiau jungti pavaras? Greičiausiai susidėvėjo smagratis. Atvykite į Vilniuje esantį autoservisą TOPTIS ir mūsų kvalifikuoti meistrai profesionaliai sutvarkys problemą.
Dviejų masių smagratis
Dviejų masių smagratis dar kitaip vadinamas dvimąsiu smagračiu.
Šio tipo smagratis skirtas dideliam šiuolaikinių automobilių sukimo momentui, tačiau kartu taupo vietą. Dviejų masių smagratis pagamintas iš dviejų metalinių dalių, jo „viduriai“ yra pagaminti iš vientiso elemento. Tokiu būdu galingesnis variklis suderinamas su mažesniu smagračiu, sankabos sistema ir pavarų dėže. Ir pakankamai galingas automobilis važiuoja sklandžiai, neperduodamas vibracijos ar kitų nemalonių pojūčių vairuotojui bei keleiviams.
Deja, tai nėra „amžina“ dalis. Jei kyla bet koks įtarimas, atvykite į autoservisą TOPTIS. Nustatysime gedimą ir atliksime reikiamą remontą.
Susidėvėjimo požymiai
Priklausomai nuo automobilio modelio ir vairavimo stiliaus, smagratį gali tekti keisti po 100 – 200 tūkst. km.
Smagračio gedimų požymiai:
- Pagrindinis – varikliui pasiekus darbinę temperatūrą, varikliui dirbant laisva eiga, jaučiamas disbalansas, girdimi bildesiai.
- Girdimas barškesys, ar pašaliniai garsai atleidus sankabos pedalą.
- Atleidžiant sankabos pedalą, automobilis pajuda drebėdamas
- Sunkiai įsijungia pirma pavara.
- Jaučiama vibracija per visą automobilį važiuojant arba varikliui dirbant laisvais sūkiais.
- Užgęsinant arba užkuriant variklį, iš variklio skyriaus girdimas pašalinis garsas, barškesys ar bildesys, automobilis šiek tiek sudreba
Pastebėjus smagračio gedimų požymius būtina remontuoti automobilį, priešingu atveju nutrūkęs smagratis gali sugadinti variklio bloką, dėl vibracijų gali perlūžti variklio alkūninis velenas ir tokiu atveju tektų keisti variklį kitu.
Tikėtina, kad reikės keisti ne tik smagratį, bet ir visos sankabos keitimas neišvengiamas. Keisti vien smagratį – tam neapsimoka – gali būti, kad neilgai trukus vis tiek reikės keisti sankabos komplektą, kadangi smagratis ir sankabos elementai – diskatorius, sankabos diskas, išminamasis guolis būna panašiai sudilę o tai papildomas laikas ir išlaidos dar kartą nuimant pavarų dėžę.

Problema gali būti ir kitur
Reikia paminėti, kad kai kurie nurodyti požymiai gali pasireikšti dėl kitų priežasčių, pavyzdžiui, sulūžusio sankabos cilindriuko, sankabos/stabdžių skysčio trūkumo ar susidėvėjusio sankabos disko. Taip pat vibraciją važiuojant gali sukelti automobilio ratlankiai, padangos, stebulės, stabdžių diskai, varantieji pusašiai, vidinės ir išorinės granatos.
Panašių požymių gali atsirasti netgi dėl blogo galinių ratų balanso. Ratų balansavimą atlikite visada kai tai rekomenduoja meistrai. Taigi išlaidos gali būti kur kas mažesnės.
Tačiau tikslų gedimą pasakys serviso meistrai. Nedelskite ir kreipkitės į specialistus, kurie išmano savo darbą.
Tvarkingas automobilis – Jūsų ir kitų eismo dalyvių saugumas. Profilaktinė važiuoklės patikra dažnu atveju garantuoja savalaikius važiuoklės remonto darbus. Eksploatuojamas automobilis dėvisi ir neišvengiamai ateina laikas tokiems remontams kaip: granatos keitimas, amortizatorių keitimas, guolių keitimas, sailenblokų keitimas, šarnyrų keitimas, spyruoklių keitimas, tepalų keitimas, paskirstymo diržo keitimas, oro filtro keitimas, kuro filtro keitimas, salono filtro keitimas, žvakių keitimas, kondicionierių pildymas, kondicionierių dezinfekcija.
Autoservisas Toptis suteiks visą reikiamą informaciją, atidžiai įvertins detalių būklę ir atliks visus remonto darbus.
Palikti atsiliepimą