Standartinės remonto sąlygos

Standartinės remonto sąlygos

NR. 16/01

Patvirtinta
UAB „TOPTIS“direktoriaus
2025 m. spalio 16 d.
Įsakymu Nr. 251016/01

SĄVOKOS

Vykdytojas – UAB „TOPTIS“, į.k. 302510268, buveinė Savanorių pr. 178F, Vilnius.
Užsakovas – fizinis ar juridinis asmuo, užsakantis Vykdytojo dirbtuvėse atlikti automobilio techninį aptarnavimą ir/arba remontą.
Šalis – Vykdytojas arba Užsakovas.
Šalys – Vykdytojas ir Užsakovas.
Paraiška – Vykdytojo nustatytos formos T2501 paraiška remontuoti automobilį, kurioje nurodomos specialiosios sutarties sąlygos, kurią Užsakovas pateikia Vykdytojui perduodamas automobilį remontuoti.
Sutartis – sutartis dėl automobilio techninio aptarnavimo ir remonto, kurios standartinės sąlygos yra nurodytos šiame dokumente, o specialiosios – Paraiškoje.

1 straipsnis. Bendrosios sąlygos

1.1. Šios standartinės sutarties dėl automobilių techninio aptarnavimo ir remonto sąlygos yra parengtos vadovaujantis CK 6.644 str.
1.2. Šios sąlygos nustato Užsakovo ir Vykdytojo teises ir pareigas Vykdytojui atliekant Užsakovo automobilio techninį aptarnavimą ir/arba remontą bei pateikiant užsakymui atlikti reikalingas atsargines detales, dalis bei medžiagas.
1.3. Bet kokios kitos sąlygos, kurios pakeičia ar papildo šias standartines sąlygas, galioja tik tuo atveju, jei yra sulygtos rašytine forma.
1.4. Užsakovas įsipareigoja atsiimti automobilį ne vėliau kaip per 2 darbo dienas nuo Vykdytojo pranešimo apie darbų pabaigą. Jei Užsakovas neatsiima automobilio laiku, nuo 3-ios dienos taikomas 5,00 EUR mokestis už kiekvieną saugojimo dieną. Neatsiėmus automobilio per 30 kalendorinių dienų, Vykdytojas neatsako už jo saugumą ir turi teisę, informavęs Užsakovą, perduoti automobilį į mokamą saugojimo aikštelę Užsakovo sąskaita.

2 straipsnis. Darbų užsakymas ir atlikimas

2.1. Teikiamų paslaugų apimtys, pobūdis ir terminai nustatomi Paraiškoje.
2.2. Jei automobilio savininkas ir Užsakovas yra skirtingi asmenys, Vykdytojas turi teisę pareikalauti dokumentų, įrodančių teisėtą naudojimąsi automobiliu ir įgaliojimus veikti savininko vardu.
2.3. Prieš pradėdamas vykdyti užsakymą, Vykdytojas gali pareikalauti avanso.
2.4. Užsakovas, pateikdamas automobilį remontui, turi iš jo išsiimti visus asmeninius daiktus arba juos išvardinti Paraiškoje. Už neišvardintų daiktų praradimą ar sugadinimą Vykdytojas neatsako.
2.5. Paslaugos ir darbai atliekami pagal šią Sutartį, remiantis galiojančiais standartais.
2.6. Vykdytojas turi teisę pasitelkti trečiuosius asmenis Sutarties sąlygų vykdymui.
2.7. Vykdytojas turi teisę naudotis Užsakovo automobiliu tiek, kiek būtina atliekant darbus (parkavimui, perstatymui, testavimui ir pan.). Užsakovas garantuoja, kad jo civilinės atsakomybės draudimas galioja Vykdytojo darbuotojams vairuojant automobilį.
2.8. Paraiškoje nurodyti terminai pradedami skaičiuoti pasirašius Paraišką, perdavus automobilį Vykdytojui ir sumokėjus avansą.
2.9. Terminai gali būti pratęsiami, jei darbų atlikimas negalimas dėl aplinkybių, nepriklausančių nuo Vykdytojo valios (pvz., būtinybė užsakyti detales).
2.10. Apie užsakymo eigą ar pabaigą Vykdytojas informuoja paštu, el. paštu, kurjeriu, faksu ar telefonu. Visi šie būdai laikomi lygiaverčiais.
2.11. Darbų apimtis gali būti keičiama tik abiejų Šalių susitarimu. Jei norint tinkamai atlikti darbus reikia papildomų darbų ar dalių, o Užsakovas tam nepritaria, Vykdytojas gali nutraukti sutartį. Užsakovas privalo apmokėti iki nutraukimo atliktus darbus ir panaudotas medžiagas.
2.12. Automobilio remontui naudojamos tik naujos detalės, dalys ir medžiagos. Jei jas pateikia Užsakovas, tai įrašoma Paraiškoje.

3 straipsnis. Kaina ir atsiskaitymas

3.1. Darbų ir detalių kainos nustatomos pagal Paraiškos pateikimo dieną galiojantį UAB „TOPTIS“ kainininką.
3.2. Sąskaitoje nurodytą kainą Užsakovas privalo sumokėti prieš atsiimdamas automobilį arba sąskaitoje nurodytu terminu. Sumokėtas avansas įskaitomas į bendrą užsakymo sumą.

4 straipsnis. Perdavimas – priėmimas. Nuosavybės teisė

4.1. Gavęs pranešimą apie užsakymo atlikimą, Užsakovas per 1 darbo dieną privalo atsiimti automobilį. Darbų perdavimas–priėmimas įforminamas pasirašant Paraiškoje arba sąskaitoje.
4.2. Jei Užsakovui leidžiama mokėti po darbų atlikimo, jis privalo pateikti tinkamą prievolės įvykdymo užtikrinimą. To nepadarius, Vykdytojas turi teisę sulaikyti automobilį.
4.3. Visos užsakymui atlikti pateiktos dalys yra Vykdytojo nuosavybė iki visiško atsiskaitymo.
4.4. Jei Užsakovas perduoda automobilį remontui kitiems, kol neatsiskaitė su Vykdytoju, jis privalo informuoti trečiuosius asmenis apie Vykdytojo nuosavybę automobilyje.

5 straipsnis. Kokybės garantija

5.1. Kokybės garantijos terminas suteiktoms paslaugoms ir detalėms – 6 mėnesiai.
5.2. Garantija skaičiuojama nuo detalės sumontavimo ar paslaugos suteikimo dienos. Ji galioja tik pateikus pirkimo dokumentus.
5.3. Gedimo atveju Vykdytojas savo pasirinkimu detalę keičia nauja arba remontuoja, jei tai neturi įtakos kokybei.
5.4. Dėl garantijos Užsakovas kreipiasi į UAB „TOPTIS“. Išlaidos defektams nustatyti be Vykdytojo sutikimo neatlyginamos.
5.5. Garantija taikoma tik naujoms detalėms, įsigytoms ir sumontuotoms viename iš UAB „TOPTIS“ autoservisų.
5.6. Garantija suteikiama tik jei kitos mazgo detalės yra techniškai tvarkingos.
5.7. Garantija netaikoma natūraliai susidėvinčioms detalėms (stabdžių, sankabos, padangų ir kt.).
5.8. Jei nustatoma, kad gedimas nėra garantinis, visas išlaidas apmoka Užsakovas.
5.9. Ribota 1 mėn. garantija taikoma daliniams mechanizmų remontams, kuro, elektronikos, elektros sistemoms, turbinoms ir pan.
5.10. Garantiniu atveju kompensuojama tik defektinė detalė ir jos keitimo paslauga. Kiti nuostoliai nekompensuojami.
5.11. Garantija netaikoma, jei gedimas atsirado dėl netinkamos eksploatacijos, cheminių, elektrinių ar gamtinių veiksnių, avarijų, trečiųjų asmenų veiksmų, konstrukcinių pakeitimų ar papildomos įrangos, automobilių stiklams, restauruotoms ar Užsakovo pateiktoms naudotoms dalims.
5.12. Užsakovas privalo suteikti laiką garantiniams darbams ir dalių pristatymui.
5.13. Garantija neapima dėl gedimo patirtos tiesioginės ar netiesioginės žalos.

6 straipsnis. Civilinė atsakomybė

6.1. Praleidęs mokėjimo terminą, Užsakovas moka 0,2 % netesybas nuo nesumokėtos sumos už kiekvieną uždelstą dieną.
6.2. Šalių civilinė atsakomybė taikoma ar ribojama pagal įstatymus.

7 straipsnis. Atsisakymas nuo sutarties

7.1. Užsakovas gali atsisakyti užsakymo iki darbų atlikimo termino, raštu informavęs Vykdytoją, jei šis didina kainą ar siūlo papildomus darbus.
7.2. Atsisakydamas užsakymo, Užsakovas privalo apmokėti iki to laiko atliktus darbus ir panaudotas dalis.
7.3. Vykdytojas gali nutraukti sutartį ir reikalauti nuostolių atlyginimo, jei Užsakovas nepatvirtina būtinų papildomų darbų.

8 straipsnis. Sutarties galiojimas

8.1. Sutartis įsigalioja nuo pasirašymo momento ir galioja iki visiško atsiskaitymo.
8.2. Straipsnių pavadinimai neturi teisinės reikšmės.
8.3. Šalims taikomi Lietuvos Respublikos įstatymai.
8.4. Šalys privalo informuoti viena kitą apie kontaktų pasikeitimus. To nepadarius, laikoma, kad pranešimai išsiųsti teisingai.
8.5. Jei kuri nors sąlyga prieštarauja teisės aktams, taikomos įstatymų nuostatos. Kitų sąlygų galiojimas dėl to nesikeičia.

9 straipsnis. Kitos sąlygos

9.1. Jei Užsakovas mano, kad jo teisės ar teisėti interesai buvo pažeisti, jis turi teisę kreiptis į Vykdytoją, pateikdamas savo reikalavimą. Jei per 14 kalendorinių dienų nuo pretenzijos gavimo Vykdytojas neatsako arba Užsakovo netenkina atsakymas, Užsakovas turi teisę kreiptis į vartotojų ginčus nagrinėjantį ne teismo tvarka subjektą – Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą (www.vvtat.lrv.lt), pateikdamas prašymą paštu adresu: A. Goštauto g. 12, 01108 Vilnius, el. paštu tarnyba@vvtat.lt, tel. +370 5 262 6760 .Prašymą taip pat galima pateikti www.vvtat.lrv.lt( taip pat Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos teritoriniams padaliniams regionuose) bei elektroniniu būdu ir jo nagrinėjimo eigą stebėti per Vartotojų teisių informacinę sistemą (VTIS).
9.2. Užsakovas visus pranešimus siunčia jį aptarnavusio Vykdytojo padalinio el. pašto adresu arba info@toptis.lt. Vykdytojas visus pranešimus siunčia Užsakovo nurodytu el. pašto adresu arba SMS žinute jo telefono numeriu.

[booked-calendar style="list" calendar="52"]