KONDICIONIERIŲ PILDYMAS yra automobilio kondicionavimo sistemos užpildymas freonu (šaldymo reagentu). Kondicionierių papildyti rekomenduojama kasmet, arba kai susilpnėja šaldymo efektyvumas, kadangi freono kiekis šiais atvejais būna sumažėjęs.
KONDICIONIERIŲ PILDYMAS TIK – 25 EUR + 7 EUR 100 G SUNAUDOTO FREONO
(Pavyzdžiui, jei automobilio pildymui sunaudota 500 g freono, tai kondicionieriaus užpildymo kaina 60 Eur. (25+7*5=60 Eur))
Kondicionieriaus sistema užpildoma pilnai automatiniu prietaisu, kurio pagalba pagal automobilio markę nustatomas reikiamas freono R134a bei alyvos kiekis.
- Užtrunka tik 30 min kondicionieriaus pildymas Vilniuje;
- Patikriname azotu, prieš pildydami, sistemą, ar nėra didelių nesandarumų;
- Užpildome freonu su UV dažais be papildomo mokesčio, todėl jei kondicionierius nustoja veikti ir freonas išteka, galima nesunkiai nustatyti nesandarumo vietą;
- Važiuosite komfortiškiau – nekankins karštis;
- NEDELSKITE! Važinėjant tuščia ir nesandaria kondicionieriaus sistema, gadinasi jos pagrindiniai elementai (kompresorius, radiatorius ir kt.), viduje kaupiasi drėgmė ir vyksta korozija.
Nesikankink karštyje, atvažiuok – kondicionierių pildymas Vilniuje! Jei norite užpildyti kondicionierių ar atlikti kondicionierių dezinfekciją ir valymą, kad oras automobilyje būtų gaivus ir saugus, laukiame Jūsų skambučių 860778081
KONDICIONIERIAUS SISTEMOS PATIKROS IR PILDYMO SĄLYGOS:
- Prieš pildydami kondicionieriaus sistemą, atliekame pirminę kondicionieriaus sistemos patikrą, kuria nustatome didelius nesandarumus.
- Nustačius didelį nesandarumą – sistemos nepildome (pildome nebent klientui reikalaujant).
- Jei kondicionieriaus sistema yra visiškai tuščia – tai reiškia, kad sistemoje yra nesandarumas ir ateityje (per savaitę, mėnesį ar metus) gali kondicionierius nustot veikęs. Tai priklauso nuo Jūsų automobilio kondicionieriaus būklės, o ne nuo kondicionieriaus pildymo kokybės.
- Pildymui GARANTIJOS NESUTEIKIAME, kadangi kondicionieriaus sistemos elementų mes neremontuojame, o tik pripildome sistemą, kuriai pradėjus veikti, dažnai atsiranda kitų sistemos nesandarumų ir gedimų:
a) Neveikiantis kondicionieriaus sistemos aušinimo ventiliatorius;
b) Kondicionieriaus kompresoriaus gedimas;
c) Elektrinės dalies gedimai ir kiti gedimai.
Šių gedimų, neužpildžius kondicionieriaus sistemos, nustatyti neįmanoma!
- Esant kondicionieriaus sistemos gedimams, pinigai už pildymą NĖRA GRAŽINAMI. Pildymo lėšos yra užskaitomos kaip kondicionieriaus sistemos patikra.
- Kondicionieriaus sistemą užpildome su UV dažais, todėl nustojus veikti kondicionieriui rekomenduojame kreiptis kondicionieriaus sistemos remontui čia: a) „Kondicionierių Centras”, Ukmergės g. 212A, Vilnius, tel. nr.: +370 687 16660 b) „AC Servisas” Švitrigailos g. 11K, Vilnius, tel. nr.: +370 659 41426

Kondicionieriaus sistemos temperatūrų tikrinimas, gerai veikiant kondicionieriui:
- Karštas kompresorius;
- Karšta aukšto slėgio linija nuo kompresoriaus(plonas vamzdelis) iki aušinimo radiatoriaus;
- Karštas vamzdis prie aušinimo radiatoriaus (kairėje pusėje stovint iš automobilio priekio);
- Šaltas salono radiatorius (freono išėjimo pusėje);
- Šiltas skysčio vamzdis nuo kondicionieriaus aušinimo radiatoriaus(prie variklio) iki garintuvo (salono radiatoriaus);
- Šaltas iš garintuvo išeinantis vamzdis (storas);
- Šaltas žemo slėgio vamzdis vedantis į kompresoriaus skysčio paėmimo angą.
Jeigu tikrinimo metu nustatomi nukrypimai, gali būti kliūtis vamzdelyje arba komponente, kurio temperatūra yra nenormali. Tokiu atveju reikia atlikti sistemos slėgių matavimą.

Kondicionieriaus slėgio tikrinimas esant užgesintam varikliui, prieš kondicionieriaus pildymą:
- Lauko temperatūra apie 20-25C;
- Aukšto slėgio (raudona) žarnoje slėgis 5-6 bar;
- Žemo slėgio (mėlyna) žarnoje slėgis 0 bar.
Jei slėgis kitoks:
- Vakumuoti sistemą;
- Atlikti nuotėkio tikrinimą;
- Užpildyti kondicionieriaus sistemą teisingu šaldymo reagento kiekiu;
- Patikrinti kondicionieriaus sistemos slėgius dirbant varikliui.
Kondicionieriaus slėgio tikrinimas dirbančiam varikliui
Parengiamosios sąlygos slėgiui tikrinti:
- Aušinimo ir salono radiatoriai švarūs.
- Kondicionieriaus aušinimo radiatoriaus ventiliatorius nesulaužytas ir savo vietoje.
- Variklis darbinės temperatūros.
- Salono filtras geros būklės ir įdėtas.
- Variklio dangtis atidarytas.
- Lauko temperatūra virš +15C.
- Aušinimo skysčio elektrinis varikliukas neveikia.
- Variklis dirba tusčiąja eiga – apie 1500RPM.
- Aušinimo radiatoriaus elektrinis ventiliatorius turi būti įjungus AC suveikęs vieną kartą.
- AC nustatyta padėtis „automatic“.
- Įjungta oro recirkuliacija (pečiukas orą ima iš salono).
- Nustatytas AC šalčiausia padėtis.
- Visos pečiuko ventiliacijos angos atidarytos.
- Kompresoriaus diržas geros būklės.
- Kompresoriaus sankaba veikia gerai.
Slėgio tikrinimas
Variklio apsukos 2000 rpm
Aukštas slėgis (raudona) | Žemas slėgis (mėlyna) |
5 | 1,83-2,04 |
7,5 | 1,78-2,02 |
10 | 1,74-2,01 |
12,5 | 1,73-2 |
15 | 1,74-2,02 |
17,5 | 1,78-2,02 |
20 | 1,8-2,05 |
Kondicionieriaus tiekiamos temperatūros matavimas
- Automobilis stovi po stogu (būna saulės davikliai).
- Visos durys ir langai uždaryti.
Tikrinimas
- Variklis dirba 2000 rpm.
- Tikrinti centrines kontrolės ventiliacijos angoje.
- Matuoti po 5 minučių.
Išorės temperatūra | Tiekiama temperatūra |
15-30C | 3-6C |
35C | 3,5-6,5C |
40C | 5-8C |
Salono filtras
Keičiamas kas 15000km arba kas 12 mėnesių, arba kai susilpnėja į automobilio saloną teikiamo oro srautas. Jis neretai būna kaltas dėl silpno šaldymo efektyvumo.
Jeigu vis dar ieškote autoserviso Vilniuje, maloniai kviečiame Jus apsilankyti autoservise TOPTIS! Čia visuomet geros kainos ir aukščiausia kokybė. Skambinkite jau dabar! Tel. 868384819.
Palikti atsiliepimą