Reikalingas automobilio sankabos ar smagračio keitimas / remontas? Atvykite pas mus ir pasirūpinsime jūsų automobiliu!
Autoserviso „Toptis“ darbuotojai specializuojasi sankabos keitime ir remonte, todėl kvalifikuoti šios srities specialistai šį darbą atlieka kokybiškai bei atsakingai. Pas mus keičiami ir smagračiai, išminamieji guoliai, sankabos cilindrai, sankabos trosai.
Sankabas keičiame į kokybiškų sankabų gamintojų LUK, VALEO, SACHS produkciją.
Sankabos ir smagračio keitimo kainos
Pavarų dėžės nuėmimas / pastatymas | Nuo 150 Eur |
Sankabos keitimas | Nuo 150 Eur |
Sankabos reguliavimas | Nuo 10 Eur |
Sankabos lyno keitimas | Nuo 20 Eur |
Darbinio / pagrindinio sankabos cilindriuko keitimas | Nuo 35 Eur |
Smagračio keitimas (įskaitant pavarų dėžės nuėmimą ir pastatymą) | Nuo 150 Eur |
Kokia yra sankabos paskirtis?
Sankabos paskirtis yra perduoti variklio sukimo jėgą į automobilio ratus. Sankaba yra tarpinis elementas tarp variklio ir pavarų dėžės. Spausdami sankabos pedalą automobilio salone, laikinai atitraukiame ir atjungiame variklį nuo ratų ir taip automobilis rieda laisva eiga. Kai pamažu atleidinėjame sankabos pedalą, sankaba palaipsniui perduoda variklio sukimąsi pavarų dėžei, o pastaroji sukimąsi perduoda į ratus ir automobilis važiuoja.
Sankabą dažniausiai sudaro trys dalys:
- Sankabos diskas
- Diskatorius
- Išminamas guolis
Patartina keisti visas tris dalis vienu metu. Tai yra kartu dirbančios dalys, todėl dėvisi visos kartu. Tai nėra labai pigi ir greita paslauga, dažniausiai užtrunkanti visą darbo dieną.
Kartais klientai klausia, ar galima pakeisti tik vieną sankabos elementą, pavyzdžiui, sankabos diską, diskatorių ar sankabos išminamąjį guolį?
Atsakymas: jeigu vienas elementas sudilo, tai ir kiti sankabos elementai yra panašiai sudilę, todėl netrukus taip pat gali sugesti ir teks antrą kartą mokėti už pavarų dėžės nuėmimą.
Sankaba
Sankabos gedimo požymiai
- Sunku perjungti pavaras.
- „Buksuoja“ sankaba, variklio apsukos didėja, tačiau automobilio greitis – ne.
- Sankaba nesuveikia išmynus sankabos pedalą.
- Girdisi pašaliniai garsai išmynus sankabą.
- Neatšoka sankabos pedalas.
Kada reikia keisti sankabą?
Dažniausiai sudyla sankabos diskas arba sugenda ir išsausėja sankabos išminamasis guolis. Kai sugenda guolis, numynus automobilio sankabą pasigirsta metalo džeržgesys ir skardus garsas, kuris laikui bėgant garsėja.
Sankabos keitimas
Susidėvėjus sankabos diskui, variklis pradeda nebeperduoti sukimo galios į automobilio ratus dėl to, kad sukibimui skirta dalis būna pilnai nudilusi. Tokį gedimą nebūna sunku diagnozuoti. Kai automobiliu kylate į kalną, spaudžiate akseleratoriaus pedalą ir matote kaip kyla variklio apsukos, bet automobilis greičiau nevažiuoja ir greitis nedidėja, tai yra signalas apie reikalingą sankabos remontą. Dažnai yra užuodžiamas specifinis svilėsių kvapas, kurį kaisdamas skleidžia sankabos diskas.
Sankabų gamintojai nurodo šių mechanizmų tarnavimo laiką, bet praktiškai neįmanoma nustatyti ridos, ar laiko kas kiek kilometrų reikia keisti sankabą. Tam daro įtaką važiavimo stilius: važinėjama mieste ar ilgesniais atstumais. Pradedantis vairuotojas gali ir per labai trumpą laiką „sudeginti“ sankabą. Kai sankabos tarnavimo laikas eina į pabaigą, padidėja automobilio kuro sąnaudos.
Nereikia laukti, kol automobilis visiškai sustos, kreipkitės į patikimus specialistus ir taip užtikrinkite sklandžias keliones.
Sankabos nuorinimas
Sankabos nuorinimas atliekamas po sankabos elementų keitimo, sankabos remonto. Dažniausiai esant nukritusiam sankabos pedalui ant grindų, blogai atšokstant sankabos pedalui ar esant kitiems nusiskundimams sankabos funkcionavimu. Vien sankabos nuorinimas nepadeda, dažniausiai randami ir kiti sankabos gedimai: nesandarus pagrindinis sankabos cilindras, nesandarus sankabos darbinis cilindras (esantis ant pavarų dėžės), trūkęs diskatorius, sankabos disko gedimai, smagračio gedimai.
Sankabos smagratis
Smagratis yra svarbi sankabos dalis. Automobilyje gali būti dviejų tipų smagračiai, todėl skiriasi ir tokių sankabų tipai. Jei sankaba turi vienmasį smagratį, ji vadinama neplaukiojančia, jei dvimasį smagratį – plaukiojančia. Plaukiojantis smagratis – tai dviejų masių smagratis, skirtas variklio vibracijų slopinimui. Plaukiojanti sankaba daugiausiai montuojama į naujesnius automobilius tam, kad būtų sumažintos kuro sąnaudos ir vibracijos, bei sumažinta smagračio bei sankabos masė.
Sankabos dalių bei sankabos keitimo kaina labai skiriasi skirtingiems automobilių modeliams, todėl jei norite sužinoti, kiek ši paslauga kainuoja Jūsų automobiliui, paskambinkite mūsų autoservisų „TOPTIS“ meistrams ir jie mielai pasakys tikslias kainas bei pakonsultuos.
Iškilo klausimų? Galbūt aktualus sankabos ar smagračio keitimas? Skambinkite jau dabar!